4 Nisan 2013 Perşembe

Bak bana şimdi gözlerimin içime seni ne kadar çok sevdiğimi anlatıyorlar sessizce.Tut elimi koy kalbime nasıl attığını anlamak istiyorum.Sarıl bana seni ne kadar koruduğumu anlarsın sıkı sıkıya sarılınca anlarsın seni başkalarına vermekten korktuğumu.Gel yanıma kapat ışıkları uyuyalım beraber.Sabah olduğunda kahvaltıını yatağına getireyim sen daha yeni uyanmışken ne kadar güzel olur değil mi beraber yiyelim.

Sonra sen kalk kıyafetlerimi hazırla ben işime gideyim çıkıp evden.Seni merak edince arayayım bir kezliğine sesini duymak için olmaz mı ? Çocuğumuz olsun gözleri sana kaşları bana benzesin en güzel kavgamız sana mı bana mı benziyor kavgası olsun ama yine de birbirimizi sevelim tatlı bir öpücükle bitsin kavgamız ve yine çocuğumuza isim arayalım.İşte tüm bunları senle yaşamak istiyorum ve sana söylüyorum beni o minicik benim için atan atmaya hazır kalbine koymayı kabul ediyor musun sevgilim. /Bay Sözcü/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder